אודותינו

אודות “דייטונה”

ברוכים הבאים ל”דייטונה”, חנות מובילה לציוד רכיבה לאופנועים, הממוקמת בלב תל אביב בכתובת הסדנה 20. החנות שלנו נועדה לספק לכל רוכב את כל הציוד הדרוש לרכיבה בטוחה, נוחה ובסטייל שאין שני לו. עם דגש על איכות, בטיחות וחדשנות, אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים הכוללים קסדות, מעילים, כפפות, דיבוריות, שמנים, אביזרי מיגון ועוד.

ציוד רכיבה מתקדם ואיכותי

ב”דייטונה” תמצאו את הקסדות הטובות ביותר בשוק, המשלבות עיצוב מתקדם עם טכנולוגיות בטיחות מובילות. מעילי הרכיבה שלנו מיוצרים מחומרים עמידים ומחוזקים כדי להגן עליכם בכל תנאי הדרך. הכפפות שלנו מותאמות במיוחד לשימוש יומיומי ולאירועים מיוחדים, עם דגש על נוחות ואחיזה מושלמת. הדיבוריות שאנו מציעים מאפשרות תקשורת חלקה ובטוחה בזמן הרכיבה, והשמנים ואביזרי המיגון שלנו מספקים לכם את הטיפול וההגנה הטובים ביותר לאופנוע ולרוכב כאחד.

יבואנים בלעדיים של Prexport ו-Airoh

“דייטונה” גאה להיות היבואנית הבלעדית בישראל של המותגים המובילים Prexport ו-Airoh. Prexport ידועה בזכות מעילי הרכיבה והכפפות האיכותיים שלה, המשלבים עמידות גבוהה עם עיצוב ייחודי ונוחות בלתי מתפשרת. Airoh, מותג קסדות איטלקי מפורסם, מספק קסדות עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר בשוק, ומציעות רמת בטיחות מקסימלית לצד נוחות והתאמה מושלמת לכל רוכב.

שירות מקצועי ואישי

אצלנו ב”דייטונה” השירות הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. הצוות המקצועי שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה ובקשה, ולהתאים עבורכם את הציוד המושלם לרכיבה. אנו מבינים את החשיבות של בטיחות הרוכב ושמים דגש רב על ייעוץ מקצועי ומותאם אישית לכל לקוח ולקוחה.

בואו לבקר אותנו ב”דייטונה” ותגלו את העולם המתקדם של ציוד הרכיבה לאופנועים. אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל שלב של הדרך, עם הציוד האיכותי ביותר והשירות הטוב ביותר. כי אצלנו, בטיחות הרוכב היא לא רק סיסמה – היא עקרון מנחה.